Friday 7 December 2012

kenape AKU SEORANG WANITA??

salam semua..
kalau tengok tagline aku, AKU SEORANG WANITA kan..
kenape ek aku buat tagline tu?? kenape bukan tagline AKU MAK BUDAK ke, dan bla bla bla..
sebabnye.. blog aku ni akan berkisahkan pasal aku, orang sekeliling aku, dan keadaan sekeliling..
aku tengok kaum wanita ni banyak ditindas.. termasuklah aku. wanita tindas wanita.. pun aku jugak kene.
 
nak stroy panjang2 macam xde mood.. aku buat blog ni pun sebab tengok org berblogging cam best je. walhal dorang tu berbakat, tp aku bakat makan adala. hahahha.. takpelah janji aku boleh cakap ape saje dalam blog ni.. nanti kang bila aku dah hangin mesti ada benda yg aku akan kuarkan kat blog ni.. hahhahahahhahahha. best best best.
 
semalam aku dengar cerita yg sepupu aku baru bersalin.. dapat babay girl.. yg kelima okehhhhh. dari 1st sampaila yg kelima ni sumanye girl.. maka suami dia pun kecewalah.. dan tiba2 dapat tau yg suami dia ni dah kawin lain sebab nakkan anak boy.. wadehel??? bukannye sepupu aku ni x leh mengandung langsung.. x reti bersyukur betul laki dia ni. orang lain punyelah payah nak dapat anak.. dia sedap2 je kawen lain atas alasan nak dapat anak boy.. helllooooo, apa kau lupa ye benih ko tu yg menentukan jantina? semuanye tu atas kuasa yg kt atas tu laaa... dia mesti bagi kita yg terbaik.. apela jantan ni.
 
pas dengar cerita tu aku pun mulala jadi takut nak beranak lg.. yelah, dah 2 orang girl.. kalau ikutkan 3 org girl.. tp yg 1st tu meninggal dalam perut waktu 4 bulan.. tp mmg taulah dia girl sbb dah nampak tututut dia.. haih.. yg laki aku plak memang mengharap sgt nak dapat anak boy.. nak ganti lee chong wei katanye.. pitam aku. kang kalau aku beranak lg kuar girl lg camne??? poyo betul la org jantan ni.. penat2 bini lahirkan anak.. boleh plak nak memilih.. ingat boleh kutip2 ke ape..
 
nak beranak lg bila plak ekk.. hmm.. kena kaji dulu camne nak dapatkan boy.. kalau x, matikla aku... dapat mil pun yg jenis pentingkan jantina gak.. heyy nasibbbb nasibbbbb...
 
baca blok mama gojes ngan si cantik manis ni memang syok sampai lupa buat keje. T_____T.

No comments:

Post a Comment