Thursday 6 December 2012

mari berkenalan :)

Assalamualaikum..
 
aku pendekkan jela ceritanye yer, malas nak citer panjang2 benor.. ok aku dah kawin, umur sekarang 24 tahun. suma orang cakap aku gatal sebab kawin muda. so? sukatila. hahaha. ye, aku kawin umur 21 tahun.. nak wat camne, dah ada orang nak, terima jela..
 
aku ada 2 orang anak dara.. lasak2 belaka. tak kisahla asalkan sihat walafiat.. yg kakak nama nur amirah, yg adiknye plak nama nur arissa.. binti mohd faiz kedua2 nye.. hehehehhe.
 
opsssssssssssssss, aku masih ada suami ye. huhuhuhu.. ai is seram kot2 ada org terfikir aku ni dah xde suami.. no no no no.. ada lagiiiiiiiii okeyyyy.
 
 
marilah kita cuci mata tgk gambar2 ek. hehehe.
 
 
ni lah wajah2 kesayangan daku..
dari kiri tu mak aku, pegang nur arissa..
tengah tu ayah aku pegang nur amirah..
kanan sekali tu suami aku... hensem kan?? (uwekk muntah hijau).
 
ok.. inilah anak dara aku yg sulong.. nur amirah. 2 tahun 1 bulan.. huiiiihaiiii.. garang minah ni. kuat nangis, kuat merajuk.. pandai cakap.. kadang terkedu dengar dia cakap. fengsannn~~
 
haaa.. yg ni anak dara no 2.. time ni raya nur arissa baru 9 bulan.. sekarang dah setaun dah.. beza setaun sebulan je ngan akaknye.. budak ni ganas gak, selalu tibai kakak dia yg ciwek tu.. hahahha.
 
sekarang tibala masa puan tanah nak tunjuk muka.. sila jangan terkejuttt ye. hehehhe.
 
 
 
 
 
-
 
 
 
 
 
 
-
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
yeeeeehaaaaaaaaaaaaaa. taraaaaaaaaaaaaaaaaa. its me, puan tanah. ;)
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment